Att satsa eller inte?

Då var det dags för självkritikern att damma av ångestkänslorna igen...

Ikväll har jag gjort klart bilderna från fotograferingen igår och efter det läst på om hur det är att vara "riktig" fotograf. Jag fick direkt kalla fötter, panikkänslor och funderar på att byta nummer så att de från Start inte ringer upp mig för ett möte om att starta eget...
HJÄLP! Jag kan ju INGENTING. Jag är inte alls bra på fotograf-termer eller Photoshop. Tar jag mig vatten över huvudet? Jag kanske bara ska fotografera familjen trots allt. Fy, vilken ångest!
Jag funderar på att gå några kurser till våren, köpa lite ny teknik och försöka läsa in viktiga termer och annat.
Men som en man som är fotograf sa till mig: "Jag gillar inte när det blir alltför tekniskt, känslan försvinner så lätt..."
Det är ju lite så jag tänkt hittills också - men är det bara en ursäkt för att man inte orkar sätta sig in i allting 100% eller är det faktiskt en vettig tanke?
 
Ja, detta var väl intressant att läsa om antar jag?

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är superduktig!! Både jag och Christer gillar dina bilder!

Svar: Tack vad snällt!
Josefin

2012-12-18 @ 17:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0