Äntligen tillbaka...

 Välkomna hit igen!
(För jag hoppas att någon blir glad att den här bloggen startar upp igen...)

Eftersom det har hänt rätt mycket i vårt lilla hus det senaste året så vill jag naturligtvis ha även det dokumenterat, och än mer kommer att hända i framtiden.
Så nu när jag har lite mer tid till att blogga - än vad jag hade med en liten bebis på armen - kommer jag att försöka göra det här hädanefter.
Den andra bloggen blev bara foto-blogg, vilket var lite trist. Detta kommer bli en blogg om OSS, vårt HUS, fotograferingar osv.
 
Eftersom att jag inte har fotat några efterbilder på våra nymålade tak så får ni idag njuta av lite bilder från dagens fotografering med Vixie och My och min ny-pyntade lekstuga!










 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jösses så fina bilder. Speciellt den där sötnosan kramar vovven och den där de sitter framför lekstugan - heeelt underbara :)

Svar: Tack (igen)! ;)Ja, det är mina favoriter också, gillar även den "röda" bilden på My och den där fokus är på hennes hand...
Dom är så duktiga mina små flickor!
Josefin

2012-11-20 @ 22:58:42
URL: http://eddegirl.blogg.se
Postat av: Fredrika

Jaa, såklart alla är superfina! Även dom. Så sött med munnen där också :)

2012-11-20 @ 23:15:49
URL: http://eddegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0