Julstämning

...i mitt lilla hus!
Här kommer ännu en bildbomb av julpynt hemma hos oss!

Jag tycker att jag pyntar lite varje dag men det verkar aldrig bli helt färdigt?
Igår klädde vi granen, lillan hjälpte till att hänga upp bollar och stjärnor i de nedre grenarna.

Julen blir tio gånger mysigare med barn i huset, även om hon ännu är lite för liten
för att förstå och vara med på allt! Jag längtar ännu mer till nästa jul...
 

Jag älskar dessa röd-vit-rutiga snören,
de ger en omedelbar julkänsla!


Många natur-inslag i årets pyntning...


"I det enkla bor det vackra"?


I år skulle jag ha en riktig gran men jag lade det på hyllan till nästa år;
då hinner jag fixa fram en bra balja/hink att ha granen i utan stress.
Jag tycker i alla fall att vår plastgran är riktigt fin. För att vara i plast, alltså.

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0