Samma visa om igen

 
Jag är usel på att uppdatera bloggen. Men det händer inte så mycket med huset och inredningen just nu.
Fokus ligger på att börja jobba igen nästa vecka efter nästan 1,5 års mammaledighet och just nu inskolas lillan på förskola för fullt!
 
För övrigt går mycket energi åt till att bestämma mig för vilken kamera jag ska investera i och med detta skall det göras en hemsida och en tillhörande blogg och mail, så jag knåpar på och försöker lära mig allt möjligt just nu. Puh!
Men ni får HEMSKT gärna följa den bloggen också då den bara kommer att handla om mitt fotograferande. Såklart.
 
Här kommer jag fortfarande att skriva och lägga upp bilder men det blir mer när vi renoverar osv.
Jag känner mig otroligt omotiverad till att blogga, kanske har jag ingen aning om VARFÖR man ska blogga längre? Fotograferingen, ja, där kan jag motivera det eftersom det är något jag brinner för. Men i övrigt, nja.
 
Ridningen har jag också återupptagit, blir nu medryttare i ridhuset så det blir träning där minst en gång i veckan (hoppas jag) och en del kursande här i vår.
Nya ridkläder ska dessutom införskaffas nu och det känns så roligt! Nytt och fräscht för en ny start!
 
När man är mammaledig vill man ta vara på sina lediga dagar tillsammans med sitt lilla hjärta, tiden går ändå alldeles för fort. Men nu när vi kommer in i rutiner förskola/arbete ska det nog bli enklare att få tid till annat också.
Låter kanske konstigt men det är så det brukar fungera för mig. ;)
 
Jaja, då vet ni vad jag håller på med och håll utkik efter hemsidan och bloggen - och vill ni ha något fotograferat vet ni vart jag finns! ;)
 
 

RSS 2.0