Julstök




Idag är det 13 december; Lucia.

Jag vaknade med min lilla hund tätt intill mig och låg kvar och såg Luciamorgon på tv.
Det är däremot inte riktigt samma sak som när man såg det tillsammans med mamma... ♥

Idag har jag för första gången i mitt 24:a åriga liv gjort egna köttbullar!
Dom blev helt fantastiskt goda - nu kommer jag inte att kunna äta köpta längre...
Dom ser inte så runda ut på bilden men dom blev inte så tokiga.



Jag fotograferade hur det ser ut i vårt vardagsrum nu.
Jag älskar julen, kommer att gråta när den är över och allt fint pynt ska väck!
Min amaryllis är dock den finaste jag någonsin haft.


Ge mig ett nytt vardagsrumsbord!
Trevlig Lucia på er!


Kommentarer
Postat av: anna

Hahaha! Första gången!!? Det var kul...och otippat! :)

2010-12-13 @ 17:03:10
Postat av: Sandra

åh vad jag blev sugen på köttbullar nu :)

2010-12-14 @ 08:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0