Nytt Projekt

Igår fick jag en för tidig julklapp av min underbara sambo!
(Antar att han inte kan motstå min längtande blick när vi går på loppisar...)

125:-



Den ska - som allt annat här hemma - målas vit.
Jag har också tänkt skriva något på den... sökte lite inspiration och hittade följande
urval av bilder på google:

Jag ska måla den HELT i vitt, inte spara de svarta beslagen.

Styleroom




Himlarum

Ljusarum

Jag tror att den kommer att bli fin!
Nu ska jag krypa ner i soffan framför en film och vila huvudet som hotar med
att sprängas...

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Terese

Det kommer bli superfint! Vilket fynd =)

2010-12-16 @ 19:39:32
Postat av: Sandra

sååååå snygg den kommer att bli.. du kan få göra en åt mig också ;)

2010-12-16 @ 21:57:03
Postat av: Josse

Javisst var det ett fynd!! :)



Sandra: Haha, får väl göra det :P

2010-12-17 @ 07:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0