Gott & Blandat

Efter födelsedagar och annat kul har det blivit en liten bloggtorka.
Men nu kommer det äntligen lite bilder.

Nu är det vinter ute...
Supermysigt med snö och sol utanför fönstret när man vaknar!

Vad ska vi egentligen göra för kul med våran "skog" på gården?

Jag har också sprayat klart våra korgar i hallen
så nu ser de ut såhär:


På min födelsedag fick jag denna underbara lykta
av min älskade pojkvän!

Funderar på att köpa en likadan men mindre och ställa bredvid?
Och jag MÅSTE inhandla värmeljus och blockljus!

Fick också en fin blomma av Carro & Jon och lilla Milla
hade skrivit ett sånt fint grattis-kort att jag bara måste lägga upp det här:





Nu ska jag och min lilla lurvtuss åka till stallet
och sedan blir det kalas igen!




Jag & Mims förra vintern i Hjoggböle ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in på hemsidan ; www.ramochvackrating.se en liten heminredningsaffär i Frostkåge

2010-10-24 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0