Kärlek



Igår fick jag hem min tradera-vinst...
Och GUD så fin den var!
Jag älskar såna här fina saker med shelties på, dom är väldigt svåra
att hitta, antagligen eftersom shelties inte var så populära förr i tiden som nu.

...men har ni märkt att dom flertalet gånger avbildas tillsammans med barn? ♥
Min lilla sheltie Vixie fullkomligt ÄLSKAR barn.

Till och med Danne sa "Åh, den var ju jättefin!" och då måste
den vara det för i vanliga fall brukar han undra vad det är för skräp jag har köpt...

Det följde också med en liten "tavla" som jag
ställde i fönstret i köket...
Visst var den jättevacker? ♥


Kommentarer
Postat av: Gilla

Åh guud så himla fina dom va!!

2010-10-26 @ 11:45:19
Postat av: regge

ååh texten som stod på den lilla fick man ju typ en tår i ögat av :'>

2010-10-26 @ 17:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0