Nya inköp...




Äntligen fick vi upp vår vita hissgardin i polyestervoile!
Den blev jättefin i köket.

Vi köpte också två fönsterlampor och en ny krukväxt som jag ska
försöka att inte ta ihjäl...



Jag ska försöka hitta en mer shabby kruka till garderobsblomman.
Men har än så länge inte hittat någon bra sida med just krukor
i den stilen.
Någon som har ett tips?

...måste fundera ut en bra plats för lyktan.

FRÅGA: har någon problem med att det kommer upp en "logga in" ruta på den
här sidan? Jag har nämligen det men hoppas att det bara är min dator som kärvar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mysigt fönster!

Har bara haft problemet med inloggningsrutan en gång...

2010-10-18 @ 15:18:12
Postat av: Sofia

Japp, jag får upp den varenda gång. Fast oftast fungerar det med att klicka ok en gång. Ibland två. ;)

2010-10-18 @ 16:49:47
URL: http://phiiaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0