Mina älsklingar!



Idag kan jag ÄNTLIGEN bocka av en av "önskningarna" på min
långa lista med inredningsprylar...



(Bilden lånad från en inredningssida, jag orkade inte fota mina idag.)
De kostar 469:-Spets & Ting.
Tack och lov hade jag ett presentkort så jag behövde inte känna mig alltför slösaktig... ;)
Jag är lycklig! ♥



Här kommer lite snabb inspiration.
Vissa saker SKA jag ha. Inom en...viss framtid.



www.fridasgard.se
269:-




TÄNK bara att få ha två såna här tunnor som sovrumsbord?!
Måste försöka hitta några.



www.fridasgard.se
349:-
Lite väääl saftigt pris tycker jag.
Ska försöka hitta en billigare hylla i zink och sedan fixa några
liknande söta burkar...

Ska försöka få tag i brädor och bygga ett eget "plankbord" också!
Detta ligger på blocket.se och jag VILL ha.






Och kanske en sån här lampa till (vänstra), eller liknande:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0