Altanbygge


Igår påbörjades nya altanen/bron.
Den kommer nog att bli legen...wait for it...DARY!

 

Var lite orolig att någon av oss skulle glömma bort att bron var borta på morgonkvisten...
(Speciellt Danne som är ganska trött på morgnarna, hehe.)
Så vi (inte jag) spikade dit lite brädor i alla fall.

Steg ett är utfört.
Ikväll ska dom regla, tror jag det heter. Haha, vad man är kunnig?


Jag är så nervös! Tänk om det inte blir som man har tänkt sig i huvudet?
Vi (jag) har ju aldrig byggt en altan förrut och än mindre bestämt hur den ska se ut...
Men vi måste nog ta bort det där "valvet". Känns som om det blir ganska mycket
kaka på kaka att ha ett sånt jättenära ett staket sen?
GUD jag hatar att vara våg ibland. Som Patrik sa: "Vi vågar väger alltid våra beslut"...
...i oändlighet, i mitt fall.

Men jag tror det blir bra.
Vad tror NI?


Kommentarer
Postat av: Gittan

Jag tror det blir jättefint, men valvet känns lite mycket kaka på kaka! Härligt med en rejäl altan! Vi bygger också altan, vi tog till så även dn blir ganska rejäl!

2011-06-10 @ 09:46:24
URL: http://www.lyckoshellans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0