Det fina vädret

+26 grader och varmare har det varit även idag - ruskigt skönt!
(Även om man gnäller för att man inte är van.)

Känner mig tvungen att lägga ut en bild på vår solande sheltie...
Hon ÄLSKAR att ligga i solen på altanen och i morse ignorerade hon mig totalt
när jag sa att vi skulle gå in.
Så hon fick ligga kvar ute ett tag.



Och så kunde jag inte hålla mig från att handla två bebis-pyjamaser idag:




Nu byggs det altan för fulla muggar.
Vi lyckades få ner kostnaden så nu hamnade vi på vårt ursprungliga pris!
Så nu blir det en rätt stor altan även på framsidan, vilket kommer underlätta!
(Och säkerligen göra huset "nyare".)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad bra att ni kunde bygga som ni tänkt ändå :) Är så avis på att du har en Danne som verkar vara duktig på det mesta, Jonas är helt ointresserad av allt sådant så när(om) vi köper hus kommer typ jag vara byggledare haha!

2011-06-10 @ 07:04:36
URL: http://www.s-photo-today.blogspot.com
Postat av: Josse

Hahaha, ja det är faktiskt ganska praktiskt! ;)

Sen går han typ på speed eller något när han väl drar igång ett projekt så allting går jättesnabbt (utan att bli dåligt).. måste skryta upp karln någon gång också, hehe



Du får väl bygga när ni får hus då! ;)

2011-06-10 @ 07:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0