Efter tre dagar...

...är altanen, nej ursäkta - BRON som skulle rymma en barnvagn - nästan klar!
Det fattas lite kjol på ena kortsidan och så vindskyddet.
Det kommer i veckan!
Dessutom får ni ursäkta den röda brädan (som jag inte nådde) och så har vi endast hunnit
måla ett varv på stolparna och runt dörren.

Tänkte försöka få det klart idag när jag är ledig!
Det ska också bli en trappa rakt ner från dörren ut på gräset...

Men visst blir det jävligt fint?!








Före:



Efter:



Det känns faktiskt som ett helt nytt hus!

Den bruna randen nedanför ska för övrigt bli gräsmatta. Så ni vet. ;)
Vi är SÅ nöjda!
Danne har varit super - äckligt - duktig!
(Och Jonas som var här och svettades en hel dag!)


Kommentarer
Postat av: Ida

Fint! :) Vill också ha klart våran altan, väntar bara på att få hit badtunnan som ska ner... Vilket kan ta evigheter...



Gillar den helt döda råttan som ligger på trappsteget! :D

2011-06-13 @ 14:48:26
Postat av: anna

Blev ju hur bra som helst!! :D Vilken tur att jag kom och la mig i ;)

2011-06-13 @ 16:02:35
Postat av: Frida

Så fint, vad duktiga ni är! :)

2011-06-13 @ 18:55:32
Postat av: Josefin

Ida: Haha, ja Vixie tyckte att råttan skulle ligga där. ;)



Anna: Ja, vad skulle vi ha gjort utan dig? :P



Frida: Tack!...fast JAG ska nog inte ta åt mig äran. ;)

2011-06-13 @ 20:47:14
Postat av: Sandra

Blev ju jätte bra!

2011-06-14 @ 07:22:30
Postat av: Terese

Skickligt må jag tillstå :)

2011-06-14 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0