Halvklart...

Vi har nu målat framsidan två varv (förutom längst upp för där nådde vi inte
utan skylift - som vi för övrigt dragit hem ikväll...kul att köra flera mil i 30 km/h),
långsidan ut mot vägen ett varv och likaså den andra kortsidan.
En del av baksidan är också målad ett varv.
Alla fönsterfoder är bytta (förutom dom längst upp).
Jag tycker att "vi" är snabba.
(Danne alltså.)

Våra fina nya fönster:

 



Jag insisterade på ett bildbevis på att jag 1, har hjälpt till att måla och
2, har stått på målar-ställningen.
Vet dock inte vad som hände med sambons kamera-skills?....
(Det är jag på bilden. Jag lovar.)
Och ursäkta smygreklamen för konkurenterna...




Lite bättre kamera-skills här då va...


Imorgon kommer mamma, Patrik och John och hjälper till och målar!
Och TUSEN tack till Anna och Jonas som hjälpte oss med ena kortsidan idag! Guld värt!

Ni får ingen förhandstitt på den nya färgen, he, he.
Ni får helt enkelt invänta före - och efterbilderna på hela huset!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni kommer få typ världens gulligaste och finaste hus när det är färdigt! Eller färdig blir man väll aldrig för man kommer alltid på nya ideer ;) blir kul att se bild när ni målat klart sen

2011-06-04 @ 08:06:47
Postat av: Josefin

Vad gullig du är Sandra! :)

Ja, jag hoppas att det kommer att bli fint, men det ser lovande ut! ;)

2011-06-04 @ 11:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0