Hujeda mig...

 

Igår provmålade vi huset...
Jag blev inte nöjd. Så idag bär det av och inhandla nya färgprover och testa något annat.
Det blev liksom för lika nyanser på vägg och detalj (knutar/fönster etc.).
Därför blir det mest troligt en mörkare beige på själva huset för jag vill inte vara nästan helt utan
kontrast... beige är lurigt i solljus också.
Då ser man ABSOLUT ingen kontrast.
MEN - visar det sig att den nya färgen blir för mörk, då tänker jag nog köra på det första istället.
Tänker inte lägga ut en förmögenhet på provburkar, och dessutom vill vi börja måla nu.

Danne var duktig och snickrade ihop ena fönstret (brädorna runtom) igår.
Det blev superfint!
...bara 4 fönster kvar. ;)
Han är duktig min kille! ♥

Fotograferar arbetet ikväll, för nu ska vi iväg på COOP innan jag ska börja jobba
och ha beslutsamhetsångest.
GUD, om bara någon kunde bestämma åt mig?!
Alla som känner mig vet ju hur velig jag är... Jag skyller det på mitt stjärntecken!
(Det skulle väl du Carolina hålla med om? Våg. Ha, ha!)

 

 


Kommentarer
Postat av: patrik

Vi vågar väger våra beslut väl!

2011-06-01 @ 13:39:41
Postat av: Josse

Det kan man LUGNT säga att vi gör! ;)

...men då blir det oftast RIKTIGT BRA också! :)

2011-06-02 @ 11:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0